Адмін | Дата: Четвер, 16.02.2012, 22:56 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| Пишіть для отримання консультації педагога
|
|
| |
Адмін | Дата: П`ятниця, 17.02.2012, 15:20 | Повідомлення # 2 |
Генералісимус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 2
Статус: Offline
| РАДИТЬ ПЕДАГОГ
Вашому малюку уже четвертий рік… Коли ви розмовляєте з ним і кажете, що ти ще маленький, часто діти ображаються і нерідко кажуть: «Я не маленький (маленька), я вже великий (велика)!». І справді великий! У цьому віці активно розвивається активна і пасивна мова, пам’ять, увага, уява, наочно-дійове мислення. Трирічна дитина може виконувати багато посильних і необхідних для підтримки її життєдіяльності справ і речей: - самостійно їсти, мити руки, одягатися, роздягатися, складати одяг, улюблені іграшки; - розігрувати нескладні рольові ігри «Сім’я”, «Магазин», «Лікарня», грати в рухливі ігри; - запам’ятовувати текст та співати нескладні пісні, впізнавати їх по звучанню, танцювати образні таночки, виконувати під музику біг, ходьбу, стрибки, реагувати рухами на зміни в темпі музики; - малювати пензликом, олівцем, пальчиком, паличкою, крейдою, квачиком, долонькою, впізнавати кольори (червоний, жовтий, зелений, синій, коричневий, білий, чорний) та відтінки (рожевий, блакитний, сірий); - ліпити круговими, поздовжніми рухами рук кулясті, валикоподібні форми, розплющувати та защипувати їх, з’єднувати деталі прикладанням, притискуванням; - кількість слів в активному словнику трирічної дитини – 2000; - вимовляти всі звуки рідної мови, знаходити знайомий звук у слові; - вживати кличну форму при звертанні до дорослого (Ви, ім’я чи ім’я, по батькові) та дітей (ім’я); - запам’ятовувати невеличкі вірші, казки, розповідати їх, інсценувати невеличкі добре знайомі літературні твори, складати розповіді із власного досвіду про яскраві події за зразком дорослого, міркувати; - розуміти поняття «один», «багато», «скільки», «більше», «менше», рахувати до 3 (на кінець року до 5); - розрізняти величину предметів «довгий», «короткий», «високий», «низький», «широкий», «вузький»; - знати геометричні фігури круг, квадрат, трикутник, орієнтуватися в просторі: знати і називати ліву і праву руку, розрізняти поняття «вгорі – внизу», «вперед – назад», «високо-низько», «над – під», орієнтуватися в часі: ранок, день, вечір, ніч; - розрізняти і правильно називати конструктивні деталі (цеглинка, кубик, пластина, призма), споруджувати нескладні будівлі за зразком та власним задумом, збирати будівельний матеріал в коробки.
|
|
| |