Неділя, 01.12.2024, 00:17
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2017 » Листопад » 28 » Структура та органи управління
23:35
Структура та органи управління

Кадровий склад Бахмацького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №1 «Рукавичка» нараховує 36 працівників: 15 працівників педагогічного персоналу, 21 працівник – обслуговуючий персонал. Згідно Закону України «Про дошкільну освіту» в ДНЗ працюють педагоги, які мають відповідну базову  та повну вищу освіту. Дошкільний заклад укомплектований педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом згідно штатного розпису. Колектив стабільний, плинність кадрів невисока. Професійний рівень педагогів за категоріями: 3 педагоги мають вищу кваліфікаційну категорію, 2 - I кваліфікаційну категорію, 9 - «спеціаліст».   Косач Т.Г., Чижик К.М.  – мають звання «Відмінник освіти».
Дошкільний навчальний заклад працює за освітньою програмою «Українське дошкілля».

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № «Рукавичка» розрахований на 115 місце, на даний час заклад відвідує 145 дошкільнят, 7 дітей – на соціально-педагогічному патронаті.
Навчально-виховний процес в дошкільному закладі здійснюється українською мовою.
Дошкільний заклад укомплектований відповідно до штатного розпису.
У дошкільному закладі  працює  7 груп: 6 дошкільних груп, 1 група дітей раннього віку. Усі групи мають ігрові та спальні кімнати. Усі групи укомплектовані дитячими меблями відповідно до Санітарного регламенту, навчально-наочними посібниками та іграшками відповідно до Типового переліку. Дитячі майданчики упорядковані надвірними спорудами і будівлями.


За дошкільним закладом закріплений мікрорайон, до якого входять вулиці та провулками:

вул.Деповська

вул. Ніколаєнка

вул..Тімірязєва

вул. Шевели

вул.Я.Мудрого

вул.Прикордонна

вул.Промислова

вул.Київська з провулками

вул.Гомельська з провулками

вул.Довженка з провулками

вул.Західна

вул. Поштова з провулком

вул.Чехова з провулком

вул.Південна з провулком

вул. Л.Українки

вул.9 вересня з провулком

вул.Комунальна

вул.8 Березня

вул. Ломоносова з провулками

вул. Мічуріна з провулком

вул.Глінки

вул.В.Москальця

вул.Тесленка з провулком

вул.Франка

вул.Перемоги

вул.Кленова

вул.Яблунева

вул.Яворова

вул.П.Мирного

вул.Козацька

вул.Європейська

вул.Соборності

вул.Тарновського

вул.Грушевського

вул.Дачна

вул.Робітнича з провулками

вул. В. Винниченка

вул. Спортивна

вул. Кленова

вул. Яблунева

вул. Яворова

вул. П.Мирного

вул. Козацька

вул. В. Вернадського

вул. Європейська

вул. Соборності

вул.Визволителів

вул. Тарновських

вул. Терещенківська

вул. Даньківський шлях

вул. Сухомлинського

вул. Деснянська

1­й пров. Деснянський

2­й пров. Деснянський

3­й пров. Деснянський

вул. Сотницька

вул. Зелена

вул. Гайдамацька

пров. Гайдамацький

вул. Пилипа Орлика

пров. Пилипа Орлика

вул. Олени Пчілки

вул. Пісочна

вул. Вербова

вул. Святославівська

пров. Святославівський

вул. Історична

пров. Історичний

 

Річний звіт про діяльність дошкільного закладу

Дошкільний навчальний заклад №1 «Рукавичка» знаходиться в комунальній власності Бахмацької міської ради,  загального типу, розташований по вул. Соборності, 33, в типовому приміщенні, розрахованому на  115  місць для дітей віком від 2  до 6 (7) років.

Дошкільний заклад №1 «Рукавичка» у своїй діяльності керується:

  • Конституцією України;

  • Законами України:

  • « Про освіту»;

  • « Про дошкільну освіту»;

  • Положенням про дошкільний навчальний заклад;

  • Основами законодавства України « Про охорону здоров'я»;

  • Статутом закладу;

  • іншими нормативно - правовими актами.

Пріоритетним  напрямком діяльності ДНЗ  є  створення умов для повноцінного розвитку дошкільників, формування у дітей свідомого ставлення до свого здоров’я та  виконання завдань, передбачених Планом розвитку дошкільного навчального закладу на  період 2015-2020 рр. 

Згідно Закону України «Про дошкільну освіту» в ДНЗ працюють педагоги, які мають відповідну базову  та повну вищу освіту. Дошкільний заклад укомплектований педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом згідно штатного розпису. На даний час працює 13 вихователів,  музичний керівник, інструктор з фізкультури. Колектив стабільний, плинність кадрів невисока. Професійний рівень педагогів за категоріями: 3 педагоги мають вищу кваліфікаційну категорію, 2 - I кваліфікаційну категорію, 9 - «спеціаліст».   Косач Т.Г., Чижик К.М.  – мають звання «Відмінник освіти».

 У дошкільному закладі протягом навчального року працювало 7 груп, в яких виховувалося  - 146 дітей, зокрема:

  • 1 група для дітей ясельного віку – 18 дітей;

  • 6 груп для дітей дошкільного віку – 128 дітей.  

У дошкільному навчальному закладі функціонують:

 - кабінет завідувача;

 - методичний кабінет;

 - музична зала;

 - кабінет інструктора з фізкультури;

 - медичний кабінет;

 - кабінет бухгалтера;

 - кабінет кастелянки;

 - кабінет завідувача господарством та комірника.

Дошкільний навчальний заклад здійснює освітньо – виховну діяльність відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Статуту ДНЗ, Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція). Програмове забезпечення освітнього процесу в ДНЗ  у 2016-2017 навчальному році складалось з інваріантної частини, сформованої на державному рівні в межах Базового компонентну, і варіативної частини.

Зміст дошкільної освіти визначався  Базовим компонентом дошкільної освіти (нова редакція).

Організація діяльності дошкільного навчального закладу в 2016-2017 навчальному році здійснювалась відповідно до інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України від 20.06.2016 №1/9-446 «Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році». Для програмно-методичного забезпечення освітнього процесу педагоги керувались Переліком навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в дошкільних навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році.

Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» та виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи за 2016-2017 навчальний рік, враховуючи досягнення і перспективи розвитку, діагностичне анкетування педагогів, нормативно-правові акти МОНмолодьспорту України, методичні рекомендації ОІППО з метою усунення недоліків, підвищення ефективності роботи, методична робота в закладі була спрямована у відповідності до домінуючих напрямків роботи з педагогами на розв’язання пріоритетних напрямків роботи педагогічного колективу закладу на 2016-2017 навчальний рік.

Заклад працював за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». У роботі дошкільного закладу використовувалися парціальні освітні програми:

-  «Україна – моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт.Качата І.І. , Каплуновська О.М., Палець Ю.М.,   за наукового редагування Рейпольської О.Д.);

- «Про себе знати, про себе треба дбати» (авт. Л.Лохвицька ), програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку

  • «Радість творчості», програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку» (авт.Борщ Р.М., Самойлик Д.В.)
  • Духовно-моральне виховання дошкільників на християнських цінностях»  (авт. Богуш А.М., Сіданіч І.Л., Сучок В.С.);
  • «Цікаві шашки», програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки (авт. Семизорова В.В.

         У своїй роботі педагоги  використовували традиційні методики та інноваційні технології: В.Сухомлинського, С. Русової, Н.В. Гавриш, елементи технології саморозвитку М.Монтессорі, пошуково – дослідницьку діяльність, коректурні таблиці , елементи арт–терапії, кольоротерапії, казкотерапії, основи проектних технологій.   Це дало можливість забезпечити особистісно-орієнтований підхід до організації життєдіяльності дітей, креативність, самостійність, незалежність, самодостатність.

      Створюючи умови для оптимального розвитку дітей в дошкільному закладі, упродовж навчального року колектив дошкільного закладу спільно з батьками цілеспрямовано плідно працював над збагаченням та оновленням розвивального середовища в кожній групі. Завдяки цьому  у садочку створені всі умови для всебічного розвитку дітей. Матеріальна база задовільна, вона постійно поповнюється і вдосконалюється. Протягом навчального року за рахунок батьківських коштів в спальній кімнаті та роздягальні  молодшої групи «Веселка» замінено лінолеум, відремонтовано стелю в роздягальні. У групі раннього віку «Малятко» придбано меблі для куточка природи.  Сучасні, багатофункціональні дитячі меблі  мають привабливий естетичний вигляд та створюють комфортний, доступний, безпечний життєвий простір для дітей у ДНЗ. За бюджетні кошти виготовлено мийки для миття посуду в групи «Веселка», «Світанок», «Ромашка» .

         Протягом навчального року виконано поточний ремонт технічного і кухонного обладнання на харчоблоці.

Педагогічний колектив приділяв значну увагу естетичному оформленню групових приміщень, залів, кабінетів, коридорів дошкільного закладу. Оновлено інтер'єр методичного кабінету, музичної зали, кабінету завідувача.

У 2016-2017 навчальному році ігрові майданчики дошкільного закладу було поновлено ігровим обладнанням, обладнанням для ігор з піском, ігровим комплексом «Паровоз». На території дошкільного навчального закладу для спостережень  висаджувалися нові рослини, в т.ч. дерева, облаштовувалися квітники.

Утримання та влаштування будівлі та території закладу відповідає санітарним нормам облаштування  й утримання  дошкільних навчальних закладів.         

Постійно оновлюється предметно-ігрове розвивальне середовище в групах.

        Зібрано і виготовлено відповідний демонстраційний і роздатковий матеріал з різних розділів програми «Українське дошкілля», що дає можливість систематично використовувати його при проведенні занять та індивідуальної роботи з дітьми.

         У ДНЗ створено відповідні умови щодо забезпечення життєдіяльності учасників освітнього процесу.  На належному рівні ведеться робота з охорони   праці.

         У дошкільному закладі складено перспективний план атестації та курсової перепідготовки на період до 2021 року.                                                                                                                        Атестація педагогічних працівників у дошкільному закладі проводиться відповідно до ст.54 Закону України «Про освіту», р.6 ст.30 Закону України «Про дошкільну освіту» та Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого Міністерством освіти і науки України від 06.10.2010 року № 930, зареєстрованого і Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010 року №1255 -18550. Усі документи по організації і проведенню атестації ведуться і оформляються згідно з установленими термінами. З метою реалізації головних завдань адміністрацією дошкільного навчального закладу на основі діагностики самооцінки педагогів та оцінки адміністрації був переглянутий рівень професійної майстерності педагогів, сплановані різні форми методичної роботи з кадрами, які забезпечили необхідний рівень знань, умінь та навичок у досягненні мети.

Дошкільний заклад №1 «Рукавичка» є  районним базовим закладом з методичної роботи з педагогічними кадрами. У 2016 -2017 навчальному році на базі ДНЗ атестувалось 7 педагогів із сільських ДНЗ та НВК.

При виборі програмно-методичного забезпечення освітнього процесу у поточному році дошкільний заклад керувався переліком навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в дошкільних навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році, що розміщений на сайтах Міністерства освіти і науки України. Педагогічні працівники протягом року відстежували оперативну інформацію про нові програми, посібники та іншу навчальну літературу, рекомендовану Міністерством освіти і науки України для застосування в освітній роботі з дітьми, публікацій у фахових періодичних виданнях та на сайтах.

Особлива увага в ДНЗ приділяється самоосвіті педагогічних працівників. Педагогічна освіта здійснюється різнобічно, включаючи навчання у вузах (Бойко В.В.),  участь у тренінгах особистісного зростання, систематичне вивчення методичної, педагогічної та психологічної літератури, публікацій періодичних видань. Педагогічні працівники відвідують різні методичні заходи району згідно наказу по ДНЗ «Про організацію методичної роботи в ДНЗ».

Безпосереднє керівництво роботою дошкільного закладу здійснює завідувач Євтушенко Л.П., яка координує роботу всіх служб наказами різного характеру. Переважна більшість з них – кадрові - 37%,  організаційного та іншого характеру - 21%, за підсумками педагогічної діяльності – 15%,  на виконання законодавчих та нормативних документів – 27%. Кадрові накази і накази з основної діяльності ведуться  в електронному вигляді. Розробка заходів щодо виконання рішень нормативних та інших документів ведеться своєчасно. На основі аналізу навчально-виховної роботи визначаються проблемні завдання колективу, формулюються теми нарад при завідувачу.

        Зміст методичної роботи в дошкільному навчальному закладі на 2016-2017 н.р. було визначено річним планом.     Виходячи з цього, пріоритетними завданнями у 2016-2017 н. р. вважалися наступні:

1. Формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми засобами гри 

2. Національно-патріотичне виховання дошкільників засобами музики.

Для цього в дошкільному закладі проведено:

-  педагогічні години, засідання творчої групи, педради, роботу яких було спрямовано на вирішення питань виховання самостійної та відповідальної особистості дошкільника у особистісно-орієнтованій виховній системі;

- згідно з сучасними педагогічними вимогами та з метою забезпечення гармонійного та різнобічного розвитку особистості  створено розвивальне середовище: природне, ігрове, інтелектуальне, предметне, соціальне.

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечили такі форми методичної роботи:

- Семінар-практикум «Мовленнєвий розвиток дошкільників як складова готовності до шкільного навчання», «Граматична  скарбничка»;

- ділова гра «Розвиток мовленнєво-комунікативних здібностей дітей дошкільного віку»;

- ділова гра з вихователями «Мас – медіа представляє» (патріотичне виховання з позицій Базового компонента дошкільної освіти);

- робота педагогічної вітальні «Кроки до успіху» (керівник Залозна О.П.);

- Семінар для педагогів: «І чужого научаємось, і свого не цураємось...» (українські традиції в освітньому середовищі).

- на колективних переглядах свої доробки представили:

Курило Н.М., Ковальова Л.В., Бойко В.В., Косач Т.Г.

- з метою підвищення у педагогів мотивації до отримання знань, умінь і

навичок у галузі ІКТ вихователем – методистом Янченко Л.І. було проведено систему навчальних семінарів з використанням  презентації в Power Point.

- протягом навчального року з метою пошуку нових  форм і методів роботи у дошкільному закладі працювала педагогічна вітальня «Кроки до успіху» (керівник Залозна О.П.).

- з метою підвищення професійного рівня педагогів, здійснення методичного  супроводу педагогів  завідувачем ДНЗ Євтушенко Л.П. проведено тестування  вихователів «Перевірте свої професійні здібності».

Протягом навчального року в дошкільному закладі  велася педагогічна і психологічна просвіта педагогів та  батьків.

Робота  була спрямована на те, щоб допомогти педагогу краще пізнати самого себе як особистість, виробити індивідуальний стиль діяльності, навчитися краще розуміти своїх колег і батьків, з якими доводиться вступати у спілкування з приводу навчання і виховання дітей,  навчання правильної поведінки у ситуаціях міжособистісного спілкування.

Кількісний та якісний аналіз оцінювання методичних заходів, проведених упродовж навчального року, показав, що всі вони мали науково-методичний та пізнавальний характер, були спрямовані на усунення недоліків, допущених в питаннях організації навчально-виховного процесу.

Педагогічний колектив ДНЗ протягом 2016 -2017н. р. впроваджував у практику ефективні навчально–методичні методики, застосовував нетрадиційні підходи до роботи з батьками, впроваджував інноваційні форми навчально–виховної роботи, реалізовував різноманітні проекти з національно-патріотичного виховання, зокрема: «Україна – в серці кожної дитини», «Знай, люби, бережи те, що миле для душі».

         Дошкільний навчальний заклад співпрацював з ЗОШ №1, гімназією. Проводилися батьківські збори з участю вчителів початкових класів, відвідувалися уроки та заняття, вчителі познайомилися з програмою «Українське дошкілля», був проведений педагогічний консиліум «Щоб дитина не загубилася у школі», були проведені екскурсії з дітьми старших груп до школи, в бібліотеку. Дошкільнята були присутніми на святі першого та останнього дзвоника.  

Однією із ефективних  форм організації освітнього процесу в умовах дошкільного навчального закладу є гурткова робота, яка спрямована на задоволення потреб та інтересів дітей до певного виду діяльності, виявлення та розвиток у них загальних та спеціальних здібностей. З огляду на це у дошкільному закладі протягом  навчального року функціонували такі гуртки: «Умілі рученята» (Яременко Н.М.), «Цікаві шашки» (Ковальова Л.В.), «Ерудит» (Чепакова Н.В.), «Сонечко» (Залозна О.П.), «Джерельце» (Чижик К.М.).

Гурткова робота допомагає розкрити творчий  потенціал кожної дитини, стимулювати креативний розвиток дошкільників. За результатами діагностики готовності до шкільного навчання діти старшого дошкільного віку, що відвідували гуртки, мають достатній рівень креативності.

У 2016–2017 н. р. дошкільний навчальний заклад приймав участь у Всеукраїнському конкурсі  «Джерело батьківських знань», був відзначений обласним журі в номінації «Форми організації просвіти батьків».

         Проведено семінар для музичних керівників і вихователів дошкільних закладів і НВК  району і міста «Хай в серці кожної дитини живе любов до України»», де було показано використання різних видів  роботи з дітьми щодо виховання патріотичних почуттів засобами музики і слова.                                                                                         

Вивчення стану навчально-виховної діяльності, результативності роботи педагогічного колективу здійснюється за допомогою різних видів контролю, а саме: спостереження за діяльністю педагогів, анкетування педагогів та батьків, аналізу відкритих занять, аналізу стану фізичного та психічного здоров’я дітей.   За результатами вивчення освітньо -виховного процесу формулюються висновки, складаються пропозиції.

         Протягом березня-травня 2017 року було проведено вивчення готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі, а саме загального розумового розвитку дитини, її уявлень про довкілля, рівня сформованості розумових операцій (узагальнення, класифікація, синтез, аналіз), розвитку зв’язного мовлення, мотивації до навчання в школі.                                                                                                     Аналіз результатів показав, що старші дошкільники мають достатній рівень розвитку пізнавальних процесів. А саме: загальне уявлення про оточуючий світ, сформованість конкретних понять, здатність до аналізу - синтезу, розвиток пам’яті, уваги (концентрація, розподілення, переключення). Узагальнені результати психологічного обстеження дітей старшого дошкільного віку та рівень засвоєння вихованцями знань, розвиток їх умінь і навичок відповідно до вимог програми «Українське дошкілля» свідчать, що кількість дітей, які мають високий рівень учбової мотивації зросла на 9 %, що дає підстави зробити висновок про ефективність налагодженої системи роботи з формування шкільної мотивації. Рівень розвитку уваги збільшився, у порівнянні з попереднім роком на 7 %. Випускники дошкільного закладу мають достатній рівень розвитку емоційно-вольової сфери. У них переважає оптимістичне самопочуття, вони розуміють свій емоційний стан, адекватно реагують на різні життєві ситуації. У переважної більшості дітей сформована учбова мотивація. Цьому  сприяла методична робота з педагогами (консультації, педагогічні ради), спрямовані на надання педагогам конкретних знань та навичок в роботі з дошкільниками по підвищенню мотивації.                                                                                                                                      З метою зміцнення та збереження фізичного, психічного і духовного здоров'я вихованців, формування фізичних вмінь та навичок, виховання стійкого інтересу до рухової активності колектив дошкільного закладу проводить відповідну роботу з питань пошуку оптимальних шляхів фізичного розвитку та медичного обслуговування дошкільнят.  

З метою створення позитивної емоційної атмосфери у дошкільному закладі протягом навчального року інструктором з фізкультури Павлюченко Ю.А.  щоденно проводиться ранкова гімнастика під музичний супровід. Ведуться бесіди про здоровий спосіб життя, основи гігієни, профілактику захворювань, попередження травматизму, безпеку життєдіяльності.

Традиційними у ДНЗ стали спільні роботи педагогів, батьків і дітей за темами:  «Посмішка моєї дитини», «Барвиста Осінь у нашому садочку», «Ляльку-мотанку робили для рідної дитини», «Дерево мого родоводу», «Писанковий дивограй».

Відмічено активність батьків  у проведенні свят, зокрема до Дня захисника Вітчизни (свято Покрови) в різновіковій групі (вихователь Ковальова Л.В.), новорічного світа в старшій групі (вихователь Яременко Н.М.).

З метою підвищення психологічних знань щодо розвитку і виховання дитини та спонукання батьків до активної співпраці проводились такі форми роботи  з батьками: групові та індивідуальні бесіди і консультації; виступи на батьківських зборах за темами: «Як допомогти дитині звикнути до дитячого садка», «Що таке «шкільна зрілість?», «Як підготувати дитину до школи», «Засоби ефективного спілкування з дитиною», консультування з питань сімейного виховання,  забезпечення прав дитини відповідно до міжнародного та національного  законодавства з метою формування батьківської відповідальності та запобігання  насильству над дітьми.  У батьківських  

 куточках висвітлювалися і  піднімалися актуальні для батьків питання: «Дитяча агресивність – що робити?», «Як виховувати обдаровану дитину?», «Сором’язливість, тривожність, страхи. Як допомогти дитині?», «Готовність до школи. Чому ми боїмося школи?» та інші.    

Медичне обслуговування в дошкільному закладі передбачає надання дітям допомоги у збереженні здоров’я та профілактиці захворювань, його забезпечують сестра медична старша Іванько О.М., медсестра Дудніченко В.О.  та лікар-педіатр із штату дитячої поліклініки ЦРБ Безбородова Т.Г.  У своїй роботі вони керуються  чинним законодавством, нормативно-правовими актами органів охорони здоров’я України, освіти та науки України.                                                    

У дошкільному навчальному закладі  відповідно до вимог  Положення про медичний кабінет  дошкільного навчального закладу (наказ МОЗ України, МОН України від 30 серпня 2005 р. № 432/496) обладнано і функціонує медичний кабінет, який  оснащений відповідним обладнанням лікарськими засобами та виробами медичного призначення для надання невідкладної медичної допомоги.                                                                                                     Відповідно до ДСанПіН в дошкільному навчальному закладі забезпечені належні санітарні умови для перебування, виховання та навчання дітей. Будівля, ігрові майданчики та територія закладу утримуються в чистоті та порядку. Здійснюється постійний контроль за станом здоров’я дітей, зокрема систематично проводяться медичні огляди дітей лікарем-педіатром.                                                        

Профілактичні щеплення дітям проводяться в основному в ДНЗ, іноді  в дитячій поліклініці згідно з календарем щеплень, складеним старшою медичною сестрою, у порядку і в терміни, встановлені МОЗ України. Дані  про профілактичні щеплення та результати  медичних оглядів фіксуються в картках (ф-26/о та ф-063/80).     Постійно проводиться аналіз стану  здоров’я дітей-визначаються групи здоров’я, та фізичний розвиток дітей. Ці показники враховуються під час проведення занять з фізичної культури, при організації рухового режиму, впродовж дня, загартувальних  заходів, підбору рухливих ігор тощо.                       

 У кожній віковій групі за результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірами ведеться листок здоров’я на кожну дитину, згідно з яким проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.                                                Систематично аналізуються захворюваність дітей. Результати аналізу стану здоров’я дітей постійно розглядаються на нараді при завідувачу, доводяться до відома колективу, батьків.                               

         У 2016-2017 навчальному році середнє відвідування дітьми дошкільного навчального закладу становило 71 %.                                                                    Високий процент відвідування дітьми дошкільного навчального закладу був у групах «Калинка», «Ромашка», «Капітошка», «Віночок» (вихователі Чепакова Н.В., Яременко Н.М., Ковальова Л.В.., Залозна О.П.) .Підсумки відвідування дітьми дошкільного навчального закладу розглядалися на нарадах при завідувачу.                                                                                                          Проводився систематичний контроль за організацією рухового режиму дітей, проведенням фізкультурно-оздоровчих заходів, дотриманням режиму дня та навчальних навантажень відповідно до віку дітей.                                            Протягом навчального року медичною службою та адміністрацією на заняттях з фізичної культури проводилися заміри  моторної щільності та тренувального ефекту занять. Результати замірів свідчать про те, що моторна  щільність занять в усіх вікових групах коливається  в межах норми від 72 % до 85 %.

Систематично проводилася санітарно-просвітницька робота з учасниками навчально-виховного процесу з питань медичного обладнання, це: гігієнічна підготовка працівників ДНЗ, випуск  санбюлетнів, оформлення інформаційних куточків.                                                                                                    З батьками вихованців проведені бесіди, лекції щодо профілактики травматизму, гострих кишкових інфекцій,  харчових отруєнь, отруєння рослинами і грибами та інші.                                                                                              У літній оздоровчий період сестра медична старша контролювала:                               - дотримання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму;                                - стан обладнання інвентарю та забезпечували контроль:                                                 - дотримання розпорядку дня;                                                                                          - денний сон дітей відповідно до їхнього віку;                                                              - збалансоване, вітамінізоване харчування;                                                                                - контроль за руховою активністю дітей;                                                               - дотримання впродовж дня повітряного та водного режимів;                                           - дотримання вимог до одягу та взуття  при перебуванні дітей у приміщеннях та на майданчиках;                                                                                                      - дотримання санітарно-гігієнічних вимог на території закладу.

  Ігрові майданчики та територія, що прилягає до них, утримується в чистоті відповідно до санітарних норм. Гігієнічний режим прибирання постійно і систематично контролюється медичною сестрою старшою, помічником завідувача з АГЧ. Робочі місця відповідають санітарно-гігієнічним нормам, вимогам безпеки і охорони праці.

Першочерговою умовою організації навчально-виховної діяльності з дітьми у закладі   є участь родин. Батьки широко залучаються до співпраці, беруть активну участь у житті дошкільного закладу.
Традиційно стало висвітлення цікавої та корисної інформації в куточках для батьків: «Запитуєте – відповідаємо», «По дорозі додому», «Мовленнєві родзинки для вашої дитинки»; тематичні зустрічі,  діагностика по підготовці дітей до школи, анкетування батьків по різних напрямках. Батьки приймали активну участь у проведенні свят та розваг, відвідували «Дні відкритих дверей», заняття . Вихователі нашого дитячого садка і батьки – це колектив дорослих, об’єднаний спільною метою та  високою відповідальністю за долю дітей.


Зарахування дітей до дошкільного закладу здійснюється відповідно до електронної черги  з урахуванням правил прийому.

Прийом дітей до дошкільного закладу.


Відповідно до пункту 6 Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Miнicтpiв Украіни від 12 березня 2003 р. №305, прийом дитини до дошкільного закладу здійснюється керівником протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їx замінюють, медичної картки про стан здоров'я дитини, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження, направлення місцевого органа управління освітою.
Довідка за формою № 026/о (Наказ МОЗ «Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в пoлiклiнiкax (амбулаторіях) від 27 грудня 1999р. № 302), видається на підставі медичного огляду дитини, якщо відсутні медичні протипоказання для її перебування в цьому закладі, а також якщо їй проведено профілактичні щеплення згідно з календарем щеплень i вона не перебувала в контакт iз хворими або бактеріоносіями.
Наразі згідно із статтею 12 Закону України «Про охорону дитинства» від 26 квітня 2011 р. №2402-111батьки несуть вiдпoвiдaльнicть за стан та здоров'я дитини, її фізичний розвиток.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 6 квітня 2000р. №1645-111 медичні працівники, які проводять профілактичні щеплення, зобов'язані надавати об'єктивну інформацію особам, яким проводять щеплення, або їхнім законним представникам про ефективність профілактичних щеплень i можливі післявакцинальні ускладнення. У разі, якщо профілактичні щеплення дітям проведено з порушенням установлених строків у зв'язку з медичними протипоказаннями, при благополучній епідемічий ситуації за рішенням медичної комісії діти можуть бути прийняті до дошкільного закладу та відвідувати його.
У свою чергу батькам, які використовують своє право відмовитися від щеплень, слід пам'ятати, що відмова від вакцинації є  певним ризиком для здоров'я дитини.

Переглядів: 574 | Додав: Адмін | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: